dilluns, 31 de maig del 2010

Moltes coses

Moltes coses, moltes coses han passat en aquests últims mesos. Deixo la parella per anar-me'n amb l'amor de la meva vida. Passo dos mesos meravellosos, els millors des que tinc memòria, fent de tot i més a tots els nivells. Deixo fins la feina i París per anar-me'n amb l'amor de la meva vida... I acabo sola a Barcelona. Que necessita estar sol. Bé, esperaré... sola? Ni de conya! A Barcelona hi he recuperat un munt d'amics, alguns molt antics, d'altres els vaig conèixer abans d'ahir però alguna cosa em diu que els tornaré a veure. Perquè s'acosta l'estiu, i jo, bé, ja em coneixeu, bullo d'activitat. El cap em roda de tantes coses que haig de mirar de fer.

Així que com que m'agraden molt les llistes, n'he fet una amb els meus projectes actuals. A veure què us sembla:

- Anar a Barcelona Activa a informar-me de les subvencions que et donen si vols muntar un negoci (creperia ambulant...?).
- Anar a l'INEM a preguntar pels cursos gratuïts.
- Anar al Tradicionarius a veure quan fan les activitats d'estiu al Pirineu per no oblidar el violí.
- Veure algún concert de la nova gira d'Els Pets (qui s'apunta??).
- Anar a Còrdova per fer la prova del grau mig i aprofitar per visitar la zona (qui m'acompanya? és a finals de juliol).
- Acabar Lost, Samantha Who, Scrubs, Battlestar Galactica i Me llamo Earl. Per fer-ho amb tranquil·litat, millor treure'm el carnet d'antics alumnes de la UPF.
- Tenyir-me de blau el cabell.
- Aprendre d'una punyetera vegada a tocar la guitarra.
- Anar a les Ex Mundis, festival de rol i jocs de taula a Purchena, Almeria a finals de juliol.
- Fer reciclatge de conducció amb el meu germà.
- (Potser) Treure'm el carnet de moto o provar de conduir una 125 i comprar-me'n una.
- Buscar feina de barwoman.
- Desmuntar la Xutes (la meva bici vella) i tornar-la a muntar.
- Mirar de col·laborar a Biciclot arreglant bicis a canvi de que me n'ensenyin.
- Visitar gent: la Leti a Vitoria, els de París... organitzar potser un cap de setmana a Salamanca?
- Fer una web per ofertar-me com a correctora de textos.
- Col·laborar a Mosaico (http://mosaico.iblogger.org), actualment en proves, amb l'objectiu d'aconseguir entrades gratis pel festival de cine de Sitges.
- Invadir Facebook amb els Playmòbils.

Crec que no em deixo res...

4 comentaris:

Na Galaena ha dit...

Ja sé quan anar a Vitòria: per les festes de la ciutat! Comencen el 4 d'agost. Tots a veure el Celedón!

Na Galaena ha dit...

Més coses, més coses...

- Dibuixar la Kursi (el meu personatge de la partida de rol d'Star Wars)

- Gravar totes les veus d'Eleanor Rigby jo sola i muntar-les.

TAU ha dit...

Ei! molt interessant tot això!

Na Galaena ha dit...

Bueno, bueno, de moment dues activitats ja han caigut per falta o de cursos (Arsèguel) o de places (Biciclot). Però me n'he empescat una altra! Recordo que un any vaig fer un campus esportiu a la Vila Olímpica, i que vam anar a fer kaiak. Com em va agradar! Doncs a veure si en trobo algun curs estiuenc...