divendres, 5 d’octubre del 2007

The Johnnie Fox's

El dimecres just abans de plegar rebo un sms del Marc. "Anem a visitar un pub que ens han recomanat. T'apuntes?" Sense dubtar-ho! Les pintes espontànies entre setmana sempre em vénen molt de gust, i més quan el dia s'ha fet llarg i mecànic. Així que agafo la bici i cap a The Gallops, on viuen ells. Pel camí (10 minuts escassos) rumio, això de "visitar" un pub... Però tot cobra sentit quan em diuen que anem al renombrat Johnnie Fox's, el pub, diuen, més alt d'Irlanda... I més car :P

Però el lloc s'ho val: la decoració és increïble, imagineu-vos una mena d'alberg amb interiors de fusta i en penombra, el terra decorat (?) amb encenalls, i amb les parets literalment cobertes dels artilugis més variats: estris del camp, plaques de matrícula, cartells antics, roba estesa... Destaquen una urna funerària i una foto dels prínceps espanyols (sense cremar), així com les fileres i fileres d'orinals que decoraven les vigues. Més tard ens preguntaríem a quan paguen l'hora al servei de neteja...

La carta també és increïble: resulta que és un restaurant especialitzat en peix! Es fa difícil escollir després de mesos sense provar-lo. Al final, entre les meves Jumbo Prawns Jambalaya i els plats de la Núria i el Marc ens posem les botes, i discutim els més variats temes, des de nachos que no es mengen fins al sistema de cotitzacions, tot es posa al mateix nivell amb una pinta al davant i bona companyia.

Llàstima que el pub queda massa apartat per anar-hi sense cotxe, perquè és una d'aquelles coses a ensenyar a les àvides visites a Dublín. La qüestió és que, asseguda al seient de davant(perquè no em maregi), jo em sento com una reina. La tornada a casa s'hagués fet feixuga amb la planxa plena, però el Marc ha insistit a acompanyar-m'hi (tot i que de poc no hi cap la bici). Quins luxes! Aquesta gent em mimen massa i em malacostumaré... Queda pendent, però, visitar un real pub, i la seva introducció a la comunitat CAD... D'això me n'encarrego jo!
l

1 comentari:

Scout Finch ha dit...

Jo que xulu.... té molt bona pinta, i suposo que té l'encant d'aquells puestos on, apart de ser xulos de per si, un ha passat una estona agradable.