dimarts, 9 d’octubre del 2007

Vacances forçades

El divendres just quan ja recollia se m'acosta l'Eric, un dels jefes, i em diu "Bueno, el dilluns ja no tornes no?"

???!!!

Al veure la meva cara em diu que un moment que ho consulta amb la jefa. Al cap d'una estona interminable, em diuen que em connecti al msn, i la dona m'obre una finestra i es disculpa pel mail que em va enviar el dimecres, on m'informava que el nou projecte pel qual em necessitaran (un joc sobre moda designed for girls, glups) encara no està apunt, que ja em mantindrà informada de les dates. Doncs resulta que jo havia de deduir, amb aquestes quatre línies, que donaven per finalitzat el meu contracte i que ja em trucaran! "Segur??" "Que sí que sí que sí, durant aquesta setmana segur. Però de moment no cal que tornis. Pren-te uns dies off." Uns dies!! Acabo de rebre un altre mail (això ja sembla un culebrón) en que m'ofereix un altre projecte (no diu quin, però pitjor que la Barbie no serà, no?) del 15 al 30 de novembre. I què se suposa que haig de fer jo mentrestant?? Sempre me'n puc anar a fer la volta a l'illa, però no era precisament el meu planning per passar l'hivern.

De moment he aturat les gestions per buscar una casa més aprop del curro, i he activat el pla B d'enviament de currículums a la resta de companyies de l'illa, qui sap... I és que l'empresa aquesta ha demostrat que seriosa seriosa no ho és precisament...

En fi. Ahir vaig aprofitar per passar un matí de chill out al centre, passejant (i comprant), es feia estrany anar per la ciutat un dilluns com un turista més però amb la diferència que no havies de consultar mapes ni de carrers ni de busos, i si necessitaves certa botiga o anar al banc o... doncs ja saps on en pots trobar i t'hi encamines sense pensar-hi, casi casi m'esperava trobar la Planelles i l'FNAC al girar la cantonada.

I avui... després del tens house meeting de diumenge, em sembla que més val que ordeni i fregui la casa, que després em diuen que si sóc una marrana (qui ho havia de pensar que els faria fàstic que deixi els pèls de la dutxa a dins la paperera del lavabo, (que és que no és per a això una paperera!?) ara resulta que els haig d'embolicar amb una bosseta com si anés a passar els controls de l'aeroport ¬¬').

I demà... i demà passat... Doncs ja veurem, de coses a fer no me'n falten, però qui m'ho havia de dir que prendre unes vacances forçades comportaria tants maldecaps.

3 comentaris:

Scout Finch ha dit...

home... es q les vacances forçades mai són benvingudes... tu x si de cas ja fas bé en anar enviant curriculums no sigui cas, i b, disfruta de les vacances.

Baund ha dit...

Hey Anna, vediamo se capisci cosa scrivo... :) Mi spiace per la tua situazione, tra l'altro non avevo capito che ti avevano accennato del gioco di moda per ragazze. Nel fine settimana si esce coi ragazzi di Mass Effect probabilmente, facci uno squillo se volete unirvi anche voi!

A presto

A.

Què t'anava a dir ha dit...

Com van les vacances? Has trobat una altra feina?