dissabte, 5 de gener del 2008

Com a casa

Els reis s'han adelantat i van venir en cotxe sortejant la M30 mentre jo saltava i ballava histèrica a la Puerta del Sol (concretament increpava al Ramonchu que despedís el dj i posés la macarena perquè tenia la graciosa imatge de mils de persones girant a la vegada, mireu, el soroll seria una cosa així, "AAAAAAOOO"...). Tornant a l'habitació de la calle elfo ("no tinc paraules per descriure-la", confessava el rei ros per mòbil; segur que després de veure com es viu compartint pis corre a independitzar-se dels altres dos): ara visc com una reina, gràcies al banc, que va regalar-me la minicadena que tots els adolescents necessiten quan compleixen 15 anys, almenys les lesbianes ja no sembla que follin a la meva habitació (amb perdó). A més, també em van portar les sabates de tapdance, per desgràcia del gos de la veïna, i quan estic cansada l'amic tropicano m'ofereix interessantíssimes converses (totes sobre aire calent, és cert, però és que n'hi ha que no saben pensar en res més). Si a això hi sumem que per fi ahir va venir el fontanero a posar-nos les tuberies a to i que ara aquí ningú xiscla (o en tot cas ho fa en do#), comprendreu que avui malgrat el fred de collons i l'amenaça de pluja tingui unes ganes immenses d'anar a gaudir de grans magatzems a petar buscant un regal invisible adequat pel company perquè demà no sigui tan buit i em pugui sentir una mica "com a casa".

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Fred? quin fred? vols un coco? un mango?

:-)

abraçaaaaaaaaada

Anònim ha dit...

annaaaaaa!!!


ja veig k la casa va millor oi??? arreglant cossetes...
beeeeee

tot be?


un petonas!

loi

TAU ha dit...

molt be! El meus Reis van ser simplement inexistents!! (perquè en realitat van venir durant el Nadal a veurem i eren dues Reines Magues)
Com va anar la visita dels pares?

Petons!

TAU ha dit...

http://www.bookcrossing.com/mybookshelf/emcuentro!!