dimarts, 6 de març del 2012

Receptes, receptes

He començat a recopilar i provar receptes indies! Les trec dels llocs i gent més diversos, des de la meva professora d'hindi fins a una senyora que em vaig trobar a la botiga de queviures molt preocupada perquè aprengués a cuinar chana masala correctament. Fins i tot em va donar el seu número de telèfon per si tenia algun dubte. Avui ho provaré i comprovaré si és veritat allò que diuen que el menjar hindi fet a casa és més bo i s'assenta millor a l'estómac. De moment us passo l'enllaç al bloc de cuina on anireu trobant les receptes:

http://cuinatelssolters.blogspot.com

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estimats Anna i Jose,
La Carme m'ha fet saber que tenies aquest blog i avui he passat una bona estona llegint el vostre dia a dia. Ho aniré seguint. Estic segura que gaudiré de la vostra experiència; de la manera que us expliqueu ens ho feu sentir tot una mica més a prop. Cuideu-vos molt i assaboriu el que esteu vivint, ha de valer molt la pena!
Una forta abraçada!
Carme Sastre