dimecres, 18 de juliol del 2012

El dia del meu aniversari

Mare meva! Aquest matí quan m'he aixecat i he encès l'ordinador, quantes felicitacions! Quina il·lusió! Així que per donar-vos les gràcies, ràpidament he acabat de preparar les orelletes que vam fer ahir a la tarda (els hi faltava el sucre glaç) i li he dit al Jose que em fes una foto així, acabada de llevar i con esos pelos. Moltes gràcies!! Si pogués us enviaria una orelleta per correu a cadascú. ^^

(Pels que pregunteu com són els aniversaris indis, doncs ho vaig preguntar a la veïna jainista, que duu una vida més tradicional i menys occidentalitzada, i em va dir que no ho celebraven gaire, que com a molt i si hi havia diners es feien algun detallet. Això sí, als indis els dolços i les coses per picar els agraden molt, sempre en treuen per prendre amb el te i quan hi ha visites, així que he decidit seguir el seu costum i preparar aquest plat d'orelletes que oferiré al primer que em vingui a visitar!)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quina bona pinta que fan les orelletes!. Ja et pots imaginar com m'agradaria poder-les compartir amb vosaltres. Per molts anys!
Petons, m.cinta